مهندس ناظمی: از حامیان خودم سپاس گذاری میکنم
سامانه اطلاع رسانی منطقه یک

مهندس ناظمی: از حامیان خودم سپاس گذاری میکنم

کدمطلب

 ویژه 1

تاریخ درج مطلب

 21 / 03 / 93

نویسنده

سامانه شهرک 

 

مدیریت سامانه شهرک قائم : از حامیان خودم سپاس گذاری میکنم

 

مدیریت سامانه مجازی شهرک قائم طی بیانه ای اعلام کرد: از حمایت های دوستان ، بزرگان و همه کسانی که اینجانب را در طراحی و اجرایی شذن پروژه و حمایت های بعد از اجرایی که از مهمترین ارکان این پروژه است تشکر و قدردانی میکنم

 

ایشان با تاکید بر کارشکنی های انجام شده توسط افراد در این پروژه اشاره کرد افزود، این سایت را متعلق به همه اهالی محترم ناحیه 10 از منطقه یک و مخصوصا تک تک ساکنین شهرک قائم می باشد. و با وجود کارشکنی ها و عدم حمایت بعضی از اشخاص که این پروژه را منانع بزرگی بر سر راه منافع شخصی شان می دانند افزود با تمام قوا و گزارشات کارشکنی ها و حمایت ها به شورای عالی رتبه ای که از در آن موجودیت سایت تصویب و فعالیت خودرا اعلام  و آغاز کرده است به سمت جلو پیشروی خواهیم کرد.

 

 همچنین ایشان با تاکید بر تولید این سایت لبیکی است بر فرمایشات مقام معظم رهبری تا زمینه ساز فرهنگ خاص دین ناب محمدی (ص) شود ، افزود محتوا و خط مشی شفاف و بدون جناح بودن مطالب از خصوصیات بارز و بی همتای آن بر شمورد.

 

 

 وی افزود ، اشخاصی یا گروه هایی در قالب های مختلف اگر بخواهند جلوی این سایت را بگیرند ، در درجه اول لبیک فرمایشات مقام معظم رهبری را نادیده میگیرند و جلوی ولایت فقیه ،سایقه فعالیت گذشته شخصی خود ، اصالت اسلام و انقلاب ایستادگی کرده و روی واقعی خود را نشان می دهد.

 

  وی ادامه داد عزیزانی که سامانه و سرپرست سامانه را حمایت واقعی داشته اند افزود ، نیاز به بردن اسامی اشخاص نیست اما با وجود سختی ها و مشکلات فراوان در همان ابتداری فعالیت، از حمایت های هیئت تصفیه شهرک قائم (عج) و اهالی محترم فاز دو شهرک قائم بی تردید باید به صورت ویژه ای تشکرات لازم رابه عمل اورد.

 

 همچنین از زحمات و رهنمود های سرکار خانم رضوانی به خاطر همکاری صمیمانه و همکاری شان به خاطر پاره از مسائل در حوزه فعالیتشان تشکر و قدر دانی میکنند.

  

 مهندس ناظمی سرپرست راهبردی و اجرایی سامانه با بیان این که این طرح در مدت کوتاهی دیگر جواب گوی تمام نیاز های تک تک اهالی محترم محله های اطراف می باشد، اذعان کرد این سایت از حمایت های مالی شخصی می باشد و وابسته به هیچ گروه و جناح و هیچ دستگاهی نمی باشد، تمامی اعضای این سامانه به صورت افتخاری بدون هیچ گونه چشم داشتی به مسائل مالی در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشند اما در مدت کوتاهی دیگر از تمامی پرسنل این سامانه تقدیرات و تشکرات لازم و ویژه ای در قالب هدایای نقدی و غیر نقدی به عمل آوریم.

 

 در ادامه صحبت های خود به آمار های بازدید از سایت اشاره کرد افزود ، با توجه به این که این سامانه در روز های  21 فروردین و 4 اردیبهشت 93 فقط در مساجد شهرک قائم رونمایی شد و با توجه به جمعیت منطقه تناسب جمعیتی آگاهی از این سامانه را 1 به 180 دانست. اما طی برنامه ریزی هایی که انجام شده با توجه به میزان مطالب در زمانی مشخص بروشور های ادرس این سامانه را در سطح شهرک قائم در مراکز تجاری و میدانی به اطلاع عموم خواهیم رساند.

 

ایشان با تاکید بر این که این سایت آمار های باورنکردنی تا امروز از خود برجای گذاشته است . اذعان کرد سامانه شهرک قائم با توجه به زمان کوتاهی که از رونمایی و افتتاح آن گذشته در مورخ 23 خرداد 93 بیش از 4700 بازدید داشته و نسبت به آمار دهی گذشته که در 9 ام خرداد صورت گرفت رشد خوبی داشته است که طی آن تعداد بیش از 3900 شناسه کامپیوتری (IP) ثبت گردیده است. این امر نشان از استقبال بی نظیر از این طرح میباشد.

 

  ایشان به مشارکتی بودن این سایت اشاره کرد و افزود این سامانه در قالب سه شورای مرجع در که شورای اجرایی آن اصلی ترین رکن این سامانه است افزود در دو شورای دیگر که شورای نظارت و شورای محتوایی با صدور احکام های فردی و کارت های شناسایی هوشمندی که غیر قابل جعل می باشد مشغول به فعالیت هستند.

 

 مدیریت سامانه شهرک قائم افزود تمامی پرسنل و اعضای شوراهای سامانه کاملا به صورت محرمانه در حال فعالیت هستند ، لیکن هیچ ادعایی که فردی بدون کارت شناسایی و حکم فعالیت پذیرا نیست،همچنین ایشان تاکید کرد تمامی فعالیت این سامانه بر اساس اوراق و احکام معتبر صورت جلسه شده در حال فعالیت می باشد.

 

 ایشان در پایان صحبت های خود این موضوع را مطرح کرد، که تمامی مطالب ما در درجه اول بر اساس انتقاد بعد بر اساس اطلاع دهنده می باشد.در ادامه ایشان اشاره به انتقادات و پیشنهادات تمامی ساکنین کرد و گفت ما پذیرای انتقاد پیشنهادات و سوالات و طرح های مطرحه از ساکنین هستیم اما مطالبی که در سایت درج می شود نمایان گر واقعیات و مشکلات محرض جامعه و فرهنگ جاری در سطح محله می باشد لیکن از این رو مسئولان باید نقد سایت مارا نقطه روشنی بر حلقه های گمشده خود در اجراییات خود بدانند.

 

 وی افزود این سامانه فقط متعلق به ساکنین محترم شهرک قائم و تمامی پرسنل آن بر اساس اشتغال زایی نیز از ساکنین این شهرک بدون نیاز به سابقه فعالیت و سطح مدرک تحصلی و شرایط سنی صورت می پذیرد.

 

  ایشان بر تاکید براین که تمامی افراد می توانند که متقاضی به صورت استخدام و فعالیت در قالب همه اقراد را پذیرا می باشد و با تاکید بر این که کسانی که در این سامانه فعالیت می کنند ، دارای امتیازات ویژه ای از جمله جشنواره های فصلی ، بن های تخفیف و .... از جمله مزایای عضویت در این سامانه می باشد.

 

وی با تاکید بر این که نیاز ما اول به تشکیل و چیدمان پرسنل خود در سمت های گوناگون هستیم، و با وجود این که هیچ سازمانی بوجه این سامانه را در حال حاضر پرداخت نخواهد کرد افزود : مشتاق هستیم کسانی که دلسوز این شهرک و محله های اطراف و کارجهادی هستند در ابتدای فعالیت این سامانه تا پایان سال جاری بصورت افتخاری خدمات رسانی  کرده تا انشالله با کمک تیم شورای اجرایی مشکلات بوجه ای سامانه مرتفع و تقدیرات و تشکرات لازم و ویژه ای از آنان به عمل آوریم.

 

 همچنین افرادی نیز که تمایل به فعالیت و داشتن کارت افتخاری هستند، امتیازاتی همچون بن و کارت های تخفیف استفاده از استخر ها و باشگاه های ورزشی و سایر مراکز تفریحی در محدوده منطقه یک ناحیه ده تعلق می گیرید.

 

و من الله توفیق - شورای اجرایی سامانه اطلاع رسانی شهرک قائم 

 





برچسب‌ها: شهرک قائم,

جهت طرح و ارسال نظرات،شکایات،مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهرک قائم

  • تماس با ما

  • آدرس ستاد مرکزی : «درحال تکمیل اطلاعات»
  • پیامک سامانه : 50002030306699
  • ایمیل روابط عمومی :info@teh1.ir =========== ایمیل مدیریت : nazemi@teh1.ir